Istapp

För ett tag sedan bestämde jag och Jessica oss för att slipa lite sten! Jag gav mig på en bergkristall som jag själv plockat i Rutströmselet när vi var där! Vad gällande formen på stenen så blev jag inspirerad av en istapp eftersom bergkristall påminner väldigt mycket om is, och har genom historien fått ett rykte av att vara just förstenad is. 
 
På fredag lämnar jag Norrland för sydligare breddgrader! Ska åka på en liten Sverigeturné där Stockholm ligger först ut! I Stockholm ska jag möta upp Emma, Josefine och David för lite shopping, middag och drinkar! Samma kväll åker jag och Emma till Norrköping för att hälsa på Sara och gå på hennes inflyttningsfest på lördagen. På måndagen lämnar jag Norrköping och åker till Stockholm igen, där hinner jag shoppa i ett par timmar för att sedan ta flyget hem till Gotland! Jag längtar enormt mycket efter mina gamla vänner, familjen och mammas mat!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Så fin

2014-10-07 @ 18:49:14
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0