HAPPY NEW YEAR PEOPLE


Firade nyår med några av mina favorittjejer hemma hos mig!
Emma och Korren skulle göra förrätt! det slutade med vårrullar från thairestaurangen bredvid, gott!
Varmrätten stod jag för (med Emmas hjälp) och Susanna och Veronica gjorde en mumsig sallad!
Oxfilé med hasselbackspotatis och congnacssås!

Min efterrätt! mousserande vin, sorbet och blåbär

Detta är vad som hände innan 12-slaget! på 12-slaget stod de flesta av oss nere i hamnen och hängde
med folk man kände som var där! Sjukt kul och kallt.. Tack för igårkväll tjejer!
Nu är det alltså 2012!!! galet! känns inte som det.. men ska väl bli skönt med nytt år och nya möjligheter!
senare tänkte jag göra en liten genomgång av mitt 2011!






xoxo / M


Kommentarer
Postat av: Kornelia

wiiiiii

2012-01-02 @ 12:04:22
URL: http://adejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0