LONG TIME NO SEE

Vi ska inte ens tala om hur dålig min uppdatering har varit på senaste!
Här kommer iallafall en liten resumé av min vecka!



Har nog en förkärlek till nypon..


VECKANS MUMS


Egengjord jordärtskocksoppa med bacon och champinjoner
Dom alltid lika goda kycklingspetten på Joda!
Beach 2012 är som bortglömt..
Middag på Black sheep arms med Mamma och Jeppson!
Jag älskar mat....



Förutom att äta den här veckan har jag firat Sara som fyllde 18 med massa andra fina tjejer!
Vi hade fixat en överraskningsfest och det blev väldigt lyckat! Saras glädjetårar kommer man
leva på länge! Jag har också gosat med familjen, Målat akvarell  och varit på stan!
Har fått en ny favvotröja som jag kommer visa på bild inom kort!
Nu blir det matteplugg... alltid lika kul





xoxo / M


Kommentarer
Postat av: Martina

Vackert du bor

2012-02-03 @ 16:01:16
URL: http://martiiinas.blogg.se/
Postat av: Elsa

MEN BLOGGA MALIIIIN!!!!!!

2012-02-06 @ 16:00:51
URL: http://elsow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0