VÄGEN TILL LYCKA KOMMER ALLTID VARA SICKSACK


Såhär såg min mycket nyttiga morgon ut! Hallonsmoothie, surdegsmackor med avokado och så såg jag
på ett inspelat program av Victoria secrets fashion show 2011! Ovanligt bra morgon.
Sen var det en lektion kulturhistoria som gällde innan man kunde dra hem igen!
Väl hemma så såg jag och Jeppson på skräckisar och knölade i oss ballerinakex.
Och sen skulle jag och Emma vara duktiga och gå på något danspass på friskis.. men det var fullt!
Så det blev en powerwalk med mängder killsnack istället!
Nu håller jag på att städa mitt rum och skriva en packlista till Borås.. jag är ingen höjdare på att
packa alltså!







xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0