Äntligen

Äntligen är jag klar med alla inlämningsstenar till min första stenslipningskurs! Känns så himla skönt och kul med tanke på att jag nu kan slipa valfria stenar! Har massor med sten på lager som jag vill slipa så får välja ut några... svårt!! Stenen ni ser ovan är en kvartsit (en sandsten som genomgått förändring i form av tryck eller temperatur) som vi skulle slipa till en ritsplatta. Denna platta skulle vara exakt rätvinklig överallt... vilket h*lvete. Så glad att den är över! haha Har suttit flera timmar och finslipat denna med slippapper dessutom...kul.
 
Kom på att jag nu (efter jag skickat in en arbetsbeskrivning till alla stenar) är helt klar med min första stenslipningskurs som avslutas den 19e januari. Skönt!!!
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0