New years eve - från budget till lyx

Lång paljettkjol med slits - Gina Tricot 399kr // Linne - Gina Tricot 149kr // Klackar i mockaliknande material - Nelly.com 100kr // Guldiga örhängen - H&M 50kr // Miniplånbok - H&M 60kr
Fjäderkjol - Notion 1.3/Nelly.com 995kr // Klackar i äkta läder - H&M 799kr // Väska i äkta läder - H&M 799kr // V-ringad tshirt - Acne 595kr // Örhängen - H&M 99kr
Glittrig långklänning med slits - Malene Birger 1999kr // Bling-bling örhängen - Anton Heunis ca. 1500kr // Glittriga klackar - Jimmy Choo ca. 4000kr // Mörkblå läderclutch - Acne 1295kr
 

Än är det ett tag kvar till 2014 men tiden går fort och personligen kan jag aldrig riktigt sluta leta efter saker som glittrar! Ovan ser ni tre olika outfits i tre olika prisklasser som jag skulle vilja bära på nyår! Skulle vilja ha alla ting ovan i min garderob men det som får mig att drömma lite extra är klänningen från Malene Birger och clutchen från Acne som jag drömt om väldigt länge.. så fin! Dessutom finns ju clutchen just nu i mörkblå vilket är en av mina favoritfärger.. mums.
 
 
 
 
 
xoxo / M
 
 

Kommentarer
Postat av: Hampus

Du skulle vara jätte fin i alla tre outfits :)

2013-11-24 @ 20:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0