Ruiner

Quiltad jacka - Peak performance (Mammas) // Blus och kjol - H&M Trend // Halsduk - Mulberry // Väska - Cubus // Boots - Acne
 
Såhär såg jag ut en av dagarna på Gotland förra veckan, älskar verkligen den kjolen och mina Acneboots så jag är lite ledsen över att inte kunna använda dem här uppe i norr! Känns så sjukt att jag kunde gå klädd så lätt när jag var hemma på Gotland men här uppe i norr är det just nu över 10 minusgrader och blåsigt och i och med det har strömmen gått en gång idag mitt under en tenta. haha!
 
Idag står en till tenta på schemat och sen hade jag tänkt gå och slipa, vill väldigt gärna bli klar med den sista stenen så jag kan börja göra egna grejer! Ikväll blir det uppesittarkväll med en uppsats om sliphistoria och sen ska min helg tillägnas kemi och metallurgi. Det är mycket nu.
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0