MY OWN CRYSTAL BULLETS


jag har varit sugen på en crystal bullet ända sedan jag såg dem för första gången!
och för några dagar sedan fick jag för mig att jag skulle göra såna själv. så jag köpte små kristaller
(ametister), fick hyllsor (bullets) av min lillebror som han plcokat på något skjutfält! sedan tog jag hammare
och spik och gjorde hål i hyllsorna så jag skulle kunna göra en ståltrådsögla med hjälp av en tång
att fästa en kedja i! sen så limmade jag bara fast kristallen med superlim i hyllsan och sen så var det klart!
sjukt nöjd över resultatet och min ekonomi är också väldigt nöjd eftersom jag sparade typ 120kr.. haha
har gjort två hittills.. den ena är till mig och den ena är till min fina Diana!



tänkte börja med en sån där klassisk 10-dagars blogg-sak som ser ut såhär:

dag 1: tio saker jag vill göra innan jag dör
dag 2: nio saker om mig själv                 
dag 3: åtta sätt att vinna mitt hjärta        
dag 4: sju saker jag ofta tänker på          
dag 5: sex män jag tycker är heta           
dag 6: fem saker jag tycker om att göra  
dag 7: fyra saker jag anser avtändande   
dag 8: tre låtar som väcker starka minnen
dag 9: två saker som gör mig intresserad 
dag 10: ett erkännande                           

 

börjar imorgon!
godnatt alla!






XOXO / M

 

 




Kommentarer
Postat av: L

FYSATTTTAN VAD HÄFTIGT MALIN! Så kreativt av dig, och de är ju minst lika snygga som de man köper, om inte snyggare, just för att de är handgjorda :)

2011-07-04 @ 10:57:40
URL: http://litesomlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0