MIDSOMMAR PÅ LANDET

Här är några bilder från gårdagen!
Jag spenderade min midsommar på en bondgård med mammas släkt. Vi åt massa god mat,
spelade kubb, åkte hölass (Bild 2 och 3), Såg en kalv födas och så åt vi lite mer.. haha
Det var väldigt trevligt och mysigt!!
 
Det har ju varit sjukt dåligt med uppdatering här på bloggen.. och det beror på att allt bara
krånglat och krånglat! Om det inte är blogg.se som strular så är det internet eller den
redigeringssida som jag brukar använda mig av.. sjukt irriterande! Detta inlägg krävde att
jag startade om datorn 2ggr..
Men jag har iallafall en idé om att göra 2-3 inlägg om dagen från och med idag,
där 1 handlar om min dag och 1-2 som handlar om något moderelaterat!
Ni kan förvänta er en midsommaroutfit snarast!
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0