Wanted & needed

1. Charlotte Olympia ca. 5000kr // 2. Marc by Marc Jacobs ca. 2000kr // Marc by Marc Jacobs ca. 1900kr
 
Är just nu på jakt efter ett par platta skor som är enkla att ta på sig och som passar min stil då jag inte är ett fan av vanliga ballerinaskor! Har alltid väldigt svårt att hitta platta skor som jag gillar.. Men de tre paren ovan skulle jag kunna tänka mig! Allra helst vill jag ha katterna från Charlotte Olympia.. men såklart är de även de dyraste! Så det blir kanske ett par hundar från Marc by Marc Jacobs istället!
 
 
 
 
xoxo / M
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

hej! jag såg att du hade ett par panthershorts. har blivit av med mina, du har inte lust att sälja dem till mig?

kontakta mig gärna :)

2013-06-14 @ 09:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0