Christmas wishlist

1. En helt underbar gul långklänning från Rodebjer som jag hade köpt direkt om det inte vore så att den kostade 6000kr, men visst är den helt fantastisk? // 2. Den här humleskålen från Rörstrand för 299kr visade jag ju häromdagen också och ja, jag vill fortfarande ha den! // 3. Håller på att samla på dessa champagnekupor från Ittala. Har för tillfället 8stycken så vill gärna ha 4stycken till! kostar 139kr/styck // 4. Behöver jag ens säga något? Denna väska har jag som ni vet drömt om länge nu! Den kommer från Mulberry och kostar ca. 8500kr för er som missat det.  // 5. Hade inte tackat nej till såna här kuddfodral från Ikea som kostar 79kr/styck. // 6. Den perfekta julaftonsklänningen, röd och fin! Finns på H&M för 199kr. // 7. En stilren ring i äkta silver med en diamant kan aldrig bli fel, trots att jag egentligen inte är så mycket för diamanter. Ringen kommer ifrån Line & Jo och kostar runt 800kr. // 8. Samlar även på såna här koppar på fat från Rörstrand för 249kr/styck så fler av dessa hade inte heller suttit fel! // 9 och 10. Muggar från Designhouse Stockholm med motiv ur Elsa Beskows sagor. Måste ha dessa två! De kostar 169-189kr/styck. // 11. En mysig stickad tröja behövs i mängder här uppe i Norrland och denna med pärldekorationer på hade definitivt piggat upp vardagen rejält. Finns på H&M och kostar 599kr. // 12. Clutchen från Acne känner ni som läser min blogg igen.. me want. Kostar 1299kr // 13. Min smartphone gick ju sönder för en månad sedan och jag saknar den verkligen, så en ny behövs! Denna kommer från HTC och kostar ca. 4000kr // 14. Hade gärna haft dessa guldstjärnor i öronsnibbarna. Kommer från Line & Jo och kostar ca. 1400kr // 15. Har aldrig haft ett datorfodral och nu när jag börjat  resa allt mer är det välbehövligt. Älskar dessutom dessa jubileumsprint från Malene Birger som firar 10år. Kostar 1199kr
 
 
Årets önskelista ser ni ovan, utan inbördes ordning! Vill ju ha allt nästan lika mycket.. haha
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0