Dreams of today

Fjäderkjol - Notion 1.3/ Nelly 995kr // Mörkblå clutch- Acne 1295kr // Månörhängen - Maria Nilsdotter (utsålda...)
 
Idag drömmer jag om sakerna ovan! Jag älskar kjolar i lite annorlunda material så denna hade passat perfekt i min samling! En clutch från Acne har jag velat haft länge och dessutom så matchar den mörkblåa färgen mitt mobilfodral från Miu Miu. Sen har vi ju örhängena som är formade som månskäror från Maria Nilsdotter.. jag förstår varför dom är utsålda!
 
Dagen var ju tänkt att gå till plugg men jag har haft en så enorm huvudvärk att jag inte orkat göra något vettigt.. Kämpade lite med plugget men tillslut gav jag upp och gick över till Pernilla och drack glögg, skissade smycken vi ska göra och såg en dubbad version av Harry Potter! Nu har jag precis slängt ihop en carbonara och efter det har jag tänkt måla akvarell och se så mycket bättre! Ha en bra lördagskväll!
 
 
 
 
 
xoxo / M
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ha en fin kväll!

2013-11-16 @ 18:34:47
URL: http://www.laviesaine.blogg.se
Postat av: Sofie

Ha en fin kväll!

2013-11-16 @ 18:34:48
URL: http://www.laviesaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0