I'm back

Hatt - Monki // Kofta och boots - Acne // Klänning- H&M // Halsduk- Mulberry // Väska- köpt i Rom
 
Gotland... Here I am again!! Har inte kunnat avslöjat något förens nu eftersom jag bestämde mig för att överraska nära och kära med att komma ner till ön (förutom mamma och pappa)! I onsdags mötte mamma upp mig i huvudstaden där vi spenderade hela dagen med shopping och mat, bilder från det kommer framöver!! Men i outfiten ovan ser ni ett av mina köp: bootsen från Acne. kärlek och materiell lycka.
Att vara tillbaka på ön gör mig så himla lycklig, vet inte hur jag frivilligt ska kunna åka tillbaka till snöfyllda och svinkalla Lannavaara...
Fram tills tisdag (den jobbiga dagen då jag åker norrut igen) så ska jag fixa massa bloggmaterial så att jag kan blogga bättre och mer varierat där uppe! På Gotland har jag ju min personliga fotograf mamma!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0