Oups...Look what I bought today

Idag kom en tjej till skolan för att sälja sten från företaget kristallrummet(om jag inte minns fel). Hela klassen gick lös bland smaragder, safirer, turmaliner och massa andra fina stenar! Jag köpte bland annat stenarna ni ser ovan! Jag ägde faktiskt varken en apatit, spinell, akvamarin eller turmalin innan idag så var tvungen att komplettera min samling lite. Dessutom.. turmalin.. tur..malin.. kom igen? Jag var ju tvungen att köpa stenen! Eller jaa... köpte ju 8 stycken turmaliner...
Det var dessutom riktigt bra priser tyckte jag! Alla stenar jag köpte (de ovan + en till) kostade bara 290kr! Helt klart värt! Hoppas på att kunna använda dessa till smycken jag gör framöver.
 
 
 
 
 
xoxo / M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0