Klackring med gravering

Spenderade nästan hela gårdagen i metallverkstaden! Hann bland annat gravera klackringen ni ser ovan!
Tänkte först ha en mer skrivstilsaktig skrift på graveringen men det visade sig se väldigt konstigt ut så det fick bli detta typsnitt istället! Jag tror nästan det var bättre!
Igår hann jag också göra ett par örhängen som min kompis besällt, sätta en pärla på en ring jag tidigare gjort, börja med en infattning till en opal och fundera kring hur jag ska laga mammas konfirmationsring hon skickade med mig upp! Idag ska jag fortsätta allt jag påbörjade igår men också börja med en granatring, sen ska jag vara i "labbet" också!
Ha en fin Onsdag och valborg!
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Riktigt fin!

2014-04-30 @ 07:41:08
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0