Sameslöjd

Igår var jag i Kiruna med Madde och Sandra och jag råkade spåra ur lite i pysselbutiken... Där köpte jag massa material till såna här klassiska tennarmband! När vi kom hem från Kiruna var jag sjukt trött men kunde ändå inte låta bli att sitta på natten och testa att göra ett! Resultatet ser ni ovan! Blev helt okej nöjd för att vara det första men hoppas att dom blir ännu finare om jag övar mer! 
Köpte både vitt och svart läder så idag är jag lite sugen på att göra ett svart! Men vi får se vad tiden räcker till!
 
Just nu känner jag mig väldigt lappinspirerad så jag har även målat en hel del lapplandsmotiv som jag tänkte visa under dagen! I övrigt så är jag just nu väldigt taggad på att åka till tomteland i Rovaniemi imorgon och att på tisdag få åka hem och ta julledigt!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0