Tillbaka i furuhelvetet

Då var man tillbaka uppe i lappmarkerna. Dagen har mest bestått av resande, handel och ångest. Det kändes precis som när jag åkte upp hit första gången.. De två skillnaderna som fanns var att mina föräldrar inte var med mig den här gången och att den här gången fick jag se en räv mumsa i sig av en överkörd ren som låg på vägkanten. Har bara velat gråta och vända tillbaka till Gotland hela dagen, och det av andra anledningar än den överkörda renen. Men allt kan inte vara lätt och roligt, man når inte sina mål om man inte kämpar.
Här ovan ser ni en bild på allt jag handlat idag (förutom en matta och en glasburk)! Jag gillar mat... tänkte att jag kunde tröstäta lite men det enda jag fått i mig sedan jag kom till Lannis är en selleristav, ett glas vatten och en kopp varm choklad! 
Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar upp till en bättre dag!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du klarar det Malin!! Håll ut! Det blir sommar snart dessutom :D
Du ska se att det blir bättre med tiden!

Svar: Tack bästa Elsa!
Malin

2014-01-15 @ 22:25:28
URL: http://elsow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0