webvernissage

Imorse var jag och hängde upp mina tavlor på Fiket så nu är min utställning igång! Mina tavlor kommer hänga på Fiket till slutet av September vilket är sjukt kul! För er som inte har möjlighet att gå och se mina tavlor så har jag här ovan gjort en liten webvernissage så ni också kan se mina tavlor (ni får gärna sitta med ett glas champagne framför datorn för bästa känslan). Dock blir det ju inte riktigt lika bra på bild som i verkligheten då man helst ska se akvareller på ett litet avstånd och i ram! Menmen! Har ni någon favorit?
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Wow, de är verkligen jätte fina! Mina favoriter är nog den med husen och och där portalen med Yllet finns, samt de två under den. Alla är jätte fina, men de tre är nog mina absoluta favoriter.

Svar: Tack så jättemycket!!!
Malin

2014-07-31 @ 15:43:27
URL: http://lettersfromsofia.blogg.se
Postat av: Elsa

Vilka fantastiska bilder Malin!!!

2014-08-05 @ 15:34:23
URL: http://elsow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0