Västra Götaland

Lite bilder från mina senaste dagar på den västra sidan av Sverige (Göteborgs och Boråstrakten)!
Första kvällen (lördags) hade Jens sighseeing med mig runt hela Borås. På söndagen såg jag på när han spelade fotbollsmatch, vilket var väldigt händelserikt då två personer bröt fingret och en person fick åka ambulans! Jens kom undan med att bara stuka foten. På måndagen åkte vi in mot Göteborg! I Göteborg  åt vi räkor, myste på det enormt fina prinsessrumsliknande hotellrummet, shoppade m.m. På Onsdagen tog Jens med mig ut på landet där vi gick på outletrunda och hade picknick! 
Har haft det grymt bra men som vanligt saknar jag Jens nu direkt när jag kommit hem!
 
Idag ska jag bara vara hemma och vila, jag har blivit förkyld men måste försöka bli pigg tills imorgon då jag ska ha en grillfest med några kompisar! 
 
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbara bilder, ser riktigt härligt ut:D

2014-06-12 @ 10:06:49
Postat av: sune

va har du andra kompisar än jag? VA FAN

2014-06-14 @ 10:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0