Blingbling i klofattning

Innan jag åkte tillbaka till Lannavaara efter påsk så fick jag en sten av farmor som hon ville att jag skulle sätta i en ring till henne (stenen kommer från ett trasigt guldörhänge). Här ovan ser ni resultatet! Har ingen aning om vad det är för sten eller ens om det är en sten, men fin är den iallafall och jag tyckte att den gjorde sig bra i denna ring!
Blev faktiskt riktigt nöjd och jag hoppas att farmor också blir det! 
 
Ikväll ska jag, Jessica, Sandra och Madde se supernatural och äta kvällsmat (som varje kväll i våra Lannavaaraliv)! Imorgon är det lördag så då får man äntligen sova ut, iallafall om man vaknar innan klockan 11 för då bär det av mot Finland på roadtrip! 
 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: jessica

hur många avsnitt han ni se? måste se ikapp

Svar: Vi såg inga utan dig, vad tror du????
Malin

2014-05-09 @ 21:11:49
Postat av: jessica

haha kan fan inte stava

2014-05-09 @ 21:13:31
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Så fin :)

Svar: Tack så mycket!
Malin

2014-05-11 @ 16:11:00
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: retrobohem

Gud så fina smycken!

Svar: Åh tack så mycket!!!
Malin

2014-05-11 @ 21:38:55
URL: http://www.retrobohem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0