Önskelista

1. Rå diamant, pris: några hundralappar - Kom igen.. vem vill inte ha en diamant?
2. Body lotion från Byredo 450kr -  Har parfymen i denna doft och jag älskar den därför hade jag gärna även haft denna body lotion i min ägo!
3. Vitaminspray från Håkansson ca. 200kr - Har använt denna spray i flera år men nu är den slut och jag kan inte hitta den någonstans... Någon som vet vart man kan hitta den?
4. Passfodral från Louis Vuitton ca 2500kr - Är på jakt efter något snyggt passfodral! 
5. Stelt armband från Hermes ca 4900kr - En klassiker att använda livet ut! Hade gärna haft en i varje färg..
6. Väska i modell Lily från Mulberry ca 8500kr - Den här godingen har stått på min önskelista i all evighet! Hoppas på att kunna unna mig den när jag klarat av utbildningen här uppe!
7. Spetstopp från Ida Sjöstedt ca 1200kr - Egentligen kan jag tänka mig det mesta i spets från Ida Sjöstedt..
8. Champagnekupor från Ittala ca 140kr/styck (kan även tänka mig champagne) - Har redan ganska många men kan tänka mig fler! Dessutom kan jag tänka mig champagne att ha i glasen!
9. Sneakers från Nike ca 1100kr - Dom enda gympaskor jag för tillfället äger vill jag inte ens visa mig bland folk i, så ett par nya hade inte suttit fel!
10. Pengar - Som student är pengar ett evigt behov!
11. Säsong 2 och 3 av The killing - Köpte för ett tag sedan säsong 1 och nu när jag sett klart den är jag helt fast och måste se fortsättningen! Flera säsonger verkar ha kommit upp på netflix (79kr/månad) så en prenumeration där eller någon DVD-box (349kr/ säsong) hade jag inte tackat nej till!
12. Korthållare - Har många små väskor där inte min plånbok får plats så därför hade jag gärna haft en snygg korthållare! Och inte nödvändigtvis den på bilden!
13. Klackar från Christian Louboutin ca 4000kr - Någongång ska dom bli mina..
14. Pärlor - Jag älskar som ni kanske vet sten.. men även pärlor ligger varmt om hjärtat! Hade gärna velat ha ett par japanska akoya pärlor i min ägo! Eller fler sötvattenspärlor!
15. Nagellack från Chanel ca 250kr - I vilken färg som helst! Den tredje färgen på bilden (graphite) tycker jag dock är enormt snygg! Kollektionen på bilden ovan är dessutom inspirerade av olika stenar - hur passande?
16. Handkräm från Kiehls ca 200kr - Fick hetsköpa en handkräm på taxfreen påvägen hit, den visade sig lukta gammal gubbe så en ny handkräm hade varit bra!
 
 
Detta blev ju ett väldigt långt inlägg som säkert bara mamma och pappa orkar läsa igenom men detta är iallafall vad som just nu toppar min önskelista! 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0