Psykbryt

Ett par vintriga bilder jag tagit den senaste tiden!

De två senaste veckorna har varit allt annat än roliga. Fasettstenen vi ska slipa har fått mig att bryta ihop varje dag! Häromdagen satt jag och grät över 1h på skolans toalett och kände mig tragisk. Idag har jag bara tappat hoppet helt om att bli klar i tid. Har spenderat snart 64h på att slipa stenen men knappt kommit någonstans...
 
Imorgon unnar jag mig själv en tidig helg och åker till Jokkmokk marknad och tröstshoppar! Ska bli sjukt kul! Älskar marknader!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Oj, den sista bilden var ju bara helt magisk! :D

2015-02-05 @ 16:08:47
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0