Skogsstjärna

Idag gjorde jag klart detta halsband i silver med stjärninfattad akvamarin!
Själva stjärnan var inte tänkt att se ut såhär utan blev lite fläskigare och liknar därför mer blomman skogsstjärna!
Men trots att det inte blev som det var tänkt tyckte jag det blev bra tillslut! Stjärninfattning är helt klart en infattning jag behöver träna mycket, mycket mer på!
 
Gick hem lite tidigare från verkstaden idag eftersom det var helt kaos med massa folk! Så nu blir det att sitta och rita lite innan jag ska över till Maya på våffelbuffé!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fint halsband :)

2015-03-24 @ 18:09:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0