I DREAMED YOUR DREAM FOR YOU AND NOW YOUR DREAM COMES TRUE


Min dag i bilder! först blev det en rejäl sovmorgon för att sen se på någon typ teater som skulle avbilda
en strid mellan danskarna och gutarna 1361! lite långsegt.. men ändå intressant! Sen tog jag en tur på
medeltidsmarknaden med la familia och sen mötte jag Emma och Elsa och vi chillade runt lite och Emma
som stod för dagens chock.. hon åt godis från godisbackarna i affären.. hahahahaha! Sen gick jag ut och
åt på munken med familjen! supergott..
En väldigt onyttig dag med knäckäpplen, två påsar brända mandlar och massa lösgodis.
längtar efter ångesten imorgon






xoxo / M


Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack!

Låter som du hade en riktigt bra dag :)

2011-08-14 @ 12:14:22
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0