I WAS SO WRONG FOR SO LONG


En uppgraderad fransk manikyr som jag gjorde idag..
Så var det sista dagen på sommarlovet.. känns tragiskt! dom flesta säger ju att tvåan är det värsta
året i deras liv.... såååå yeeeeees....men aja jag får köra hårt och tänka på roliga planer!


Mina mål och planer för hösten:

Åka till sthlm och se The Ark med min mamma, moster och min systeryster

Inte plugga så mycket som förra året.. jag höll ju på att dö och hade inget liv

Åka till Skåne och Danmark med Emma, sjukt taggad!

Hålla mig till min och Emmas hälsodiet, lycka till liksom!

Träffa Josefine oftare.. har blivit allt för lite senaste tiden!

Köpa hunterstövlar och en perfekt pälsjacka

Se klart alla Gossip girl säsonger med Diana och Sarre

Ha kräftskiva med girlsen!

fortsätta ha minst VG i alla ämnen..
(hur ska det och inte plugga mycket gå ihop? hehe)



NU: ett avsnitt av Sex and the city innan sängen kallar!




xoxo / M









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0