TÄND ETT LJUS OCH LÅT DET BRINNA, LÅT ALDRIG HOPPET FÖRSVINNA


Julaftons val: Tröja- H&M, Kjol- Bikbok by Jenny Skavlan, Stövletter- Bianco, Halsband-
H&M trend, Väska- Marc by Marc Jacobs


Först och främst vill jag bara säga att jag totalsågar mitt ansikte på dom här bilderna.. hoppas
innerligt att jag inte ser ut som en rumpnisse i verkligheten!
Idag är det som alla vet julafton! Har varit full rulle hela dagen och först nu fick jag lite vila,
så varför inte blogga? Hittills har jag fått massa kläder och en ny kamera! wiihooo!
Kjolen på bilden fick jag av min bror imorse! riktigt nice
Ha en fortsatt bra julafton folket! nu ska jag försöka trycka ner ännu mer skinka och janson.






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0