WHAT ARE WORDS IF YOU DON'T REALLY MEAN THEM..


helsoft dag! kortspel hos mormor och morfar på landet och sen har det inte hänt så mycket mer!
än iallafall....




DAG 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör

Åka till New York och Hawaii och spendera en längre tid där

Ha en stor Walk-in closet (alla tjejers våta dröm)

Äga en Chanel 2:55 (väska) och över 100par skor

Ha ett stort bröllop och skaffa två barn

Göra en roadtrip i USA i en gammal bil med någon jag älskar

Springa över en stor äng som finns på norra Gotland utan att bli trött

Bli en cool business-woman inom design 

Bli en underbar tant när jag blir gammal och leva livet tills jag dör

Vill få något uppkallat efter mig! (kan vara nästan vad som helst)

Se mina favoritartister live t.ex. Eminem, Magnus Uggla, Lady Gaga...
och många fler!






XOXO / M






 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: verkligen! Tack

2011-07-05 @ 01:44:26
URL: http://alexandrasah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0