WHERE IS THE PASSION YOU NEEDED THE MOST?


Idag har regnet ösat ner! Vi packade våra väskor och sen åkte vi från kära Götet! på vägen så var vi
förbi naturhistoriska museet där dom hade en uppstoppad blåval (enda i världen) och siamesiska människo-
tvillingbebisar i en burk (världens äckligaste). Sen körde vi till Freeport outlet! där dom hade en hel massa
märkesplagg till bra priser! Och nu sitter jag och försöker blogga ifrån Grand Hotell här i Halmstad!
nicenice! Jag sa ju att mina köp först skulle komma på bild när jag kom hem! men jag har fixat lite
halvdana bilder nu som jag tänkte visa! PUSS



Mina brillor från Odd Molly som jag köpte för 500kr! hade kostat närmare 2000kr från början så jag är
supernöjd! älskar dom små detaljerna som finns på brillorna! dock ser man inte dom på bilden..

Har fått lite trosor och sovshorts från Odd Molly av min mor! <3

En cool drömfångare som jag köpte på naturhistoriska för 59kr!

Ett Linne/klänning och ett par Strumpor från Acne! Acne måste ha dom skönaste materialen ever!
T-shirtarna och linnena är rena drömmen för huden.

en Jacka från Monki! kostade bara 175kr! jag har gjort superfina kap denna resa!
Jag har dock köpt upp i princip alla mina pengar.. höhö.. fan också! menmen
Jag har köpt mer än såhär men bilderna på dem blev ännu sämre än dessa så jag stod
bara inte ut med att lägga upp dem! sov söött




XOXO / M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0