GIRLSNIGHT OUT!


Igår var jag på en mysig tjejkväll med några av mina favorittjejer hemma hos Josefine!
Vi pratade en massa skit, skratade otroligt mycket och åt och kex... (vuxenpoäng?)

 Josefine höll någon slags balettkurs för oss.. gick mindre bra!

Sen gick vi en nattpromenad! Ni kanske har hört talas om "plankan" då man tar kort när man
ligger raklång över något? Jag och Emma har iaf kommit på "Vi sover här". Man ropar:
"Vi sover här" och sen så lägger man sig bara ner.
Japp... jag och Emma har en del skumma grejer för oss!

Tack för en grym kväll tjejer! <3

BTW- Sorry för dålig updatering... hinner inte med under veckorna riktigt!







xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0