SMILE, SMILE, SMILE WITH THE COLGATE WHITE SMILE


Fick en fråga för någon dag sen om hur mycket min Marc by Marc Jacobs väska kostade.
Den kostade 1910:- och jag köpte den i Marc by Marc jacobs affären vid Norrmalmstorg
i stockholm. Mycket nöjd med köpet och det känns som om jag kommer ha den riktigt
länge! Samma sak gäller min Louis Vuitton! Mitt tips är att köpa en klassisk modell på en
dyr märkesväska så man kan ha den länge och inte tröttna på den.



NU: sitter hemma på en håltimme efter en lektion där man skulle diskutera upplysningens
historia ur ett idèhistoriskt perspektiv. Låter lika roligt som det var och jag förstår att det bara
var 3stycken som deltog på lektionen. I eftermiddag har jag mitt första matte B-prov!
det är bara att tagga till tusen!






xoxo / M


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

SÅ FIN!

ja jeansskjorta är underbart!

har ingen egen men brukar låna pojkens ;D kram

2011-11-10 @ 12:20:05
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0