STOCKHOLM, STOCKHOLM VARFÖR ÄR DET SÅHÄR?


Min älskade familj utanför Sturehof!

Pappa och Mamma.
Min hummersoppa! Sjukt god
Passionsfruktssorbet. Också galet god!
Kvällspromenad i Kungsträdgården!
Sen bar det av till Chinateatern för att se Zpanska flugan. Kändes som att det var lite pensionärsvarning
men det var mysigt!
För att avsluta dagen blev det lite drinkar i hotellbaren.
Hotellfrukost... finns det något bättre?
Julmarknad i Gamla stan! helt klart en bomb av julkänslor.
Jag framför den stora granen med en svart ovädershimmel i bakgrunden!
Fisk- och skaldjursgryta till lunch! saknade inte precis skollunchen,....
Än en gång i baren på hotellet... och gissa med hjälp av personen i bakgrunden vilka som bodde på
samma hotell? svar: idoldeltagarna!
Club sandwish! Sitter framför datorn och dreglar just nu...
Frukostutsikt över globen!
Glöggpremiär för mig!
Lunch i gamla stan på michelangelo! Italiensk restaurang med dom galnaste servitörerna någonsin!
passionsfruktsbakelse på mitt favoritfik Wienerkonditoriet! MUMS!!!!!

Som ni kanske märkte på bilderna har jag varit i den kära huvudstaden med min familj!
En underbar helg + måndag! Vi fick måndagen på köpet eftersom vi inte kom hem till ön
på grund av stormen Berit (som för övrigt är ett passande namn till en storm, haha)
De flesta julklappar är nu inhandlade och jag köpte typ inget till mig själv! galet..
Så förlåt för dålig uppdatering!







xoxo / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0