ARE YOU REACHING FOR ME


Dagens val: Mockajacka- Vila, Stickad tröja- Åhlens, Solbrillor- Odd Molly, Jeans- Crocker
Boots- Din sko, Väska-
Marc by Marc Jacobs


Min dag-
Blev väckt på ett ovanligt bra sätt och efter det låg jag kvar och drog lite i sängen.
Sen blev det en mysig lunch i hamnen med pappa! (donkenmat)
Runt halv tvåtiden stod det cupcakebak på schemat med töisarna.
Efter att tjejerna stuckit hem så åkte jag och pappa runt i bilen och vi såg en räv i stan! sjukt coolt!
Sen köpte vi mat och så lagade jag till en morotssoppa..
Disken fick jag ta på mig också så jag har kännt mig som världens housewife hela dagen!


Grattis Mamma och pappa som varit gifta i över 20år idag!
kommer inte ihåg exakt hur många år dock..






xoxo / M


Kommentarer
Postat av: Diana

Grattis Roine och Nina!

2011-10-28 @ 16:49:20
URL: http://adejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0