DET KOMMER ALDRIG NÅGONSIN VARA PERFEKT


Kan tänka mig att över hälften av alla bloggar har lagt upp en bild på bullar idag! men shit the same!
dom här från Norrgatt är dom godaste kanelbullarna jag någonsin ätit!
Idag så är det tisdag vilket innebär helvetesdagen i skolan! men nu är den över och det känns soft!
Dagen har i princip bara bestått av plugg så jag har inte så mycket att berätta!


btw. Josefine har lagt in min nya header som ni kanske ser!
Det är lite akvarellkludd från i torsdags då jag var sjuk! är väldigt nöjd för en gångs skull!
(tack josefine <3)
sov sött!






xoxo / M





Kommentarer
Postat av: olvass

Jätte fin header! <3

2011-10-05 @ 16:18:06
Postat av: Sofia

Mm god den ser ut! :D

2011-10-05 @ 18:36:07
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0