GICK OMKRING I DITT KVARTER TILLS DET BLEV FÖR KALLT


Idag var det Visby-dagen! (tror den kallas så?)
Så ändå sedan jag vaknade har jag varit på stan med Mamma, Jesper, Majsa och Mommo. Vi gick
runt i staden och sen köpte vi med oss Fika från Norrgatt och åt på terassen
Köpte en ganska onödig sak med tanke på att jag sparar men det var värt det.. lite lyx! vad det var
får ni veta senare!
Igårkväll hade jag besök av dom snygga brudarna Sara, Emma och Maja!
Senare gick jag och Emma ut i staden och jag kom inte hem föräns 2! Efter att ha gått i botaniskan
mitt i natten känner jag iaf att jag tränat bort min mörkrädsla lite.. bra jobbat!
Vi träffade mycket trevligt folk också! bra kväll/natt helt enkelt
Ikväll är jag dötrött och tänker nog stanna hemma och mysa med familjen!
Ha en bra Lördagskväll






xoxo / M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0