JAG BORDE INTE KLAGA


Dagens val: Tröja- H&M, Skjorta- Whyred, fejkskinnshorts- H&M, skor- Vagabond, väska- Marc by
Marc Jacobs
, armband-
Cocoo

En "geekig" outfit! haha... jag älskar verkligen den här skjortan, så underbart skön!!
Idag har jag varit seg på hög nivå! gick med morgonrock till sisådär 4 på eftermiddagen.
Vid fem kom Emma hit på middag, sen gick vi och såg teater som Dianas klass hade satt ihop,
väldigt bra! sen stack vi hem till mig och åt chokladmousse och såg på filmen "Taken". Efter det
tog vi en promenad i innerstan! vi hann med sjukt mycket på en kväll och som extra detalj kan
nämnas att vi pratat skånska hela kvällen! (jag börjar öva inför höstlovet)
NU: godnatt people







xoxo / M


Kommentarer
Postat av: Elsa

Det ska bli kul att höra! ;)

2011-10-16 @ 21:01:02
URL: http://elsow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0