JUST FUCKIN' TURN EVERYTHING UPSIDE DOWN

Sjukt mycket att göra nu sista veckan! därför blir det liksom inte några bra bloggbilder! menmen
det blir bättre på höstlovet! Idag var det då tisdag iger.. vilket betyder zombiedag! man går runt och
känner sig levande död! har gjort ett spanskaprov idag (inte bra) och fått tillbaka två prov i psykologi
och Historia B (sjukt nöjd och chockad)!
Efter skolan var det hem som gällde!
(även fast jag råkade springa på Josefine, lägga undan en jacka och köpa för mycket godis på vägen)
Nu sitter jag iallafall i min säng med massa plugg som täcke och matteboken som kudde..
Känner att den där onödiga godispåsen kanske inte var så onödig ändå...




Lite saker från H&M jag vill ha... det är den här jackan jag lagt undan! hmmm kan inte bestämma mig
får bli vad jag känner för imorgon!







xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0