LIGGER SNART SÖMNLÖS I SKÅNE SOM TIMBUKTU


Idag var det bowling med farmor som gällde och jag vann en oväntad seger på pensionärsbanorna!
alltså på bortaplan! Efter bowlingen drog jag och Farmor runt lite på stan och hon gav mig massor med
dejtingtips.. kanske inte fullt användbara. Vi hade det sjukt mysigt iallafall!

*trummvirvel*
IMORGON är det Skåne! jag behöver nog inte förklara hur taggad jag är.
Jag lämnar datan hemma och ska alltså vara ifrån min tekniska kärlek hemma ensam i 5 dygn!
Så länge har vi inte varit ifrån varandra sedan vi blev tillsammans.
På grund av att datan är hemma vet jag inte riktigt hur det blir med bloggningen. kör nog lite
inlägg från mobilen eller hemma ifrån Emmas mormor där vi bor!

BTW! bowlingskor är hot stuff!




XOXO / M


Kommentarer
Postat av: Elsa

DU MÅSTE BLOGGAR MER MAILIN!

speciellt nu när ni är i skåne så man vet vad ni gör om dagarna!! :)

2011-10-27 @ 20:00:36
URL: http://elsow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0