LONG TIME, NO SEE

Ni anar inte vad jag lyckades göra! Jag lyckades radera alla bilder från Skåne.. så dom är
helt *poff* borta!! Emma har några på sin mobil som hon skickar till mig senare..
Så ni får nöja er med en kort sumering av dom underbara dagarna i Skåne och bilder på
det jag köpte!

Onsdag: Resdag- Båt, Buss, Tåg och så vidare mest hela dagen.
Träffade en resekompis gjorde vi också! Runt 17 kom vi till Svalöv där vi bott.

Torsdag: Drog vi till Hbg och shoppade och sen över till Danmark för att köpa
sprit och lustiga saker. Väl tillbaka i Hbg så träffade vi emmas morbror Bosse
vilket var mycket trevligt. Vi åt Sushi till lunch och pasta till middag och sen
fikade vi på kvällen så jag blev överdrivet mätt! Emma väckte en kille på tåget också
sjukt kul! hade en underbar film på detta innan jag lyckades komma åt radera-knappen!

Fredag: Vi cyklade runt i Svalöv och kollade och hälsade på Elsas skola! Sen var vi
på loppis med Emmas mormor och hennes väninna Gunhild. shoppinggalna damer!
Vi chillade fram tills typ 6 då det var fest hos Axel. Mycket trevliga skånepågar var där.
Det var en mycket trevlig kväll och jag somnade först 6 på morgonen eftersom jag låg
och pratade med Axel som skulle jobba vid sex och inte orkade sova. Vi drack sjuka
mängder vatten!

Lördag: Vaknade i en dubbelsäng hemma hos Axel vid 9. Letade efter Emma och
sen började vi städa och runt 10 cyklade vi hem till Emmas morföräldrar i Svalöv.
Sen var det bara att duscha fort som tusan och sen ge sig av till Lund där vi shoppade
med Emmas dejt! Sen så gick jag själv för att träffa en väldigt söt kille.
På kvällen var vi bara hemma och umgicks med Emmas morföräldrar.

Söndag: På förmiddagen spelade vi kort med Emmas mormor sen var det bara
att resa hem och tagga skola. Mådde dåligt som fan.. ville verkligen inte alls åka hem!
men men! Jag och Emma återfann vår reskompis också! sjukt coolt!


Tre ord som beskriver resan: Sjukt, Underbart och Grymt!


SHOPPING

Väska-
Second hand (OMFG, Den lär ligga infryst för att få bort bakterier ett bra tag) 45:-
Skärp: Också Second hand, 35:-
Halsring: H&M trend 149:- , Armband: H&M trend 149:- , Halsband: Gina Tricot 25:-
Stickad tröja: Vero Moda 250:-
Cape: H&M 149:-
T-shirt: H&M 99:-
Klänning: H&M 249:-

Mycket H&M grejer blev det... men jag älskar H&M utanför gotland med Divided och trend!
Nu ska jag ta tag i allt plugg... kuuuul






xoxo / M




Kommentarer
Postat av: jenny

Vad mycket fint! Svan-tröjan va ju underbar :)

2011-10-31 @ 22:53:25
URL: http://jjennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0