IT IS A BEAUTIFUL DAY


Min dag har bestått av skola till att börja med.. tråkigt och segt.. oförberett matteprov någon? nej precis
 hundpassning av världens sötaste cleo! brände 417 kalorier på en promenad! haha största
prestationen ever... Dock fick jag en chokladask från Per som tack.. såå.. nu är man på tjockisspåret
igen! menmen
Sen så kom my beloved girls Diana och Sara hem till mig och vi hade mys och såg på Gossip Girl!
och så skvallrade vi såklart sjukt mycket..
Nu efter en riktigt långdusch sitter jag i sängen och äter ännu mer choklad.. va deprimerat det låter..
men faktum är att jag är sjukt glad!
hoppas ni haft en bra Fredag!!






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0