LONDON


En gata i Paddington bredvid hotellet där vi bodde! Ett lugnt, mysigt och fint område!


Det kanske bara är jag som är lite nördig men jag blev väldigt impad av arkitekturen i London. Så fina
detaljer och mycket vitt.


En klassisk telefonkiosk med kanske lika klassiska porrbilder i som ni ser ovanför mitt huvud.


Jag på en shoppinggata i något område med riktigt dyra affärer.


Lite mys på hotellrummet med jordgubbar och Vouge. Riktigt skönt efter en intensiv shoppingdag!


Har hittat min nya favoritläsk. kärlek vid första klunken!


Har skaffat en kärleksaffär med ribsen på mitt och Elins stammishak.. Vi var där och åt alla tre dagar!


Eftersom English breakfast inte kändes så lockande blev det Starbucks. Hoppas det kommer till Sverige
snart.. (Arlanda räknas inte)


Jag gillade att det fanns små mysiga parker överallt i London. Inte helt fel att träden blommade heller!


Lite bilder som jag smygtog på min och Elins lyxfika inne på Ladureé! Det var fotoförbud.. men hallå, jag
var ju tvungen att ta kort på dessa mästerverk! Vi beställde afternoon tea och fick varsin kanna te och
ett trevåningsfat med smått och gott!


Sötpotatispommes, vin och ribs. Återigen på stammishaket!


Det kändes verkligen som vår i London!


En obligatorisk bild på dubbeldäckare! Blev dock lite besviken över att det var moderna sådana och inte
såna där gammeldagsa!


Blev kär i den här färgglada och gulliga gränden.


Det blev en hel del tunnelbaneåk!


Jag och big Ben.


Typiskt turistställe. Det kryllade av asiater och barnfamiljer med kameror.


Såklart var vi tvungna att äta den klassiska rätten fish and chips!


Min fina medresenär!


Utanför vårt hotell! Kan verkligen rekomendera hotellet som vi bodde på! Park Grand hette det!


På flygplatsen passade vi på att äta något annat än pommes.


På flyget! Hej då London!


I Stockholm blev det en Appletini till lunch!


London var verkligen grymt! Jag älskade det!
Vi shoppade galet mycket,
Åt riktigt god mat och
hade riktigt roligt!!!

Bilder på allt jag köpt kommer inom kort!






xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0