SHOES x2

Eftersom det skulle bli ett väldigt långt inlägg om jag skulle visa allt jag inhandlat så tänkte
jag dela upp mina köp i olika kategorier och lägga upp efterhand! Först ut är skor!


TOPSHOP - SPIKED FLATS


Riktigt coola och grymt sköna skor från Topshop! Jag köpte dom på Topshop i London så är inte säker
på om dom finns här i Sverige! De kostade 25pund (1pund = ca. 11) Ett kap!




JEFFREY CAMPBELL- FOXY


Jag struntar i att jag blir över 1,90m i dessa.. Jag ville ha dom! Har velat ha ett par Jeffrey Campbell
länge och den klassiska modellen "Lita" gjorde mig faktiskt lite besviken när jag såg dom i verkligheten!
Så det blev dessa med namnet "Foxy"! Pris: 105pund







xoxo / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0