MITT 2012

 
 
I Januari hade jag en pysslig period! Sydde klänningen till höger och tog upp mitt intresse med akvarell
igen! Åkte också till Borås och träffade min älskling och hade som en liten reunion med mina gamla
tjejklasskompisar! I övrigt var Januari en ganska seg månad(kanske på grund av att Januari och Februari
är de månader jag trivs minst under.)
 
 
 
I Februari tog jag de första outfitbilderna för året utomhus, Jag och Emma var också ute och fotade vilket
ni ser en bild nere till höger! Dessutom så kom jag in i en bakperiod och bakade riktigt mycket..
semlor som ni ser på bilden men framförallt muffins! Snön började även försvinna vilket för mig innebär
lycka!
 
 
 
I Mars började solen kika fram allt mer, min älskling kom ner till ön och jag stressmålade massor
av tavlor som jag skulle ställa ut tre dagar senare på fiket! Dessutom fyllde en hel del kompisar 18
vilket såklart ledde till middagar och firanden!
 
 
 
I April hade jag en riktigt bra period! Jag fyllde 18, drog till London med min älskade kusin, blev firad av
mina kompisar och kände mig ovanligt hurtig!
 
 
 
 
I Maj hade jag också en riktigt bra period! (Ja.. jag trivs på våren!!). Jag fortsatte känna mig hurtig och
var mycket ute i skogen eftersom jag älskar när allt börjar grönska, Jag åkte ön runt på primörhelg med
släkten och började belamra uteserveringarna med mina kompisar.
 
 
 
Juni.. även det är riktigt bra månad!! Mina kompisar började allt eftersom ta sina körkort vilket ledde till
en del utflykter, Jag firade midsommar på landet med släkten, fotograferade med Emma, var på fiskspa
med tillhörande tjejkväll och åt mycket ute på restaurang.
 
 
 
I Juli drog jag till Borås i två veckor för att hänga med min man.. Vi gick på djurpark, spelade bowling,
åkte till Göteborg för att shoppa, gå på Liseberg och ha piknick med rökta räkor vid göta älv. När jag
kom hem firades Kornelia med en färgglad middag som ni ser överst och jag kunde äntligen börja bada
i det tillräkligt varma havet! Dessutom hann jag besöka Stockholms skärgård med min familj! Ännu en
riktigt bra månad!
 
 
 
 
I Augusti fick jag träffa Jens igen och vi hade kräftskiva med mina närmsta kompisar som slutade i ett
ganska rejält fylleslag! Jag fortsatte också likt resten av sommaren att spendera pengar på mat! Får inte
glömma att jag även jobbade i en liten turistbutik ute på landet väldigt intensivt under augusti vilket var
väldigt kul!
 
 
 
September kan vara den tråkigaste och mest händelselösa månaden på hela året.. skolan hade börjat,
pluggade på som en galning och unnade mig därför en dyr parfym.. hehe! Var också på bilrally med
mina kusiner vilket kan vara en av de få roliga saker jag gjorde denna månad!
 
 
 
I Oktober åkte jag till ROM!!! Det är utan tvekan en av årets största höjdpunkter och det är antagligen
därför jag bara har med bilder därifrån! Resten av månaden var lika trist som september.. Men Rom var
verkligen helt fantastiskt!!
 
 
Det var en liten bildresumé av mitt 2012!! Tog inte med November och December eftersom det inte känns
som att de var så längesen! För att beskriva 2012 lite kort så skulle man kunna säga att det varit ett
otroligt spännande och roligt år men samtidigt har jag haft väldigt hög press på mig själv och återkomm-
ande huvudvärk vilket har varit mindre roligt!
 
Mål och planer för 2013:
- Lägga mindre pengar på mat.. (Ja... mina bilder ovan talar nog för sig själva)
- Sluta köpa onödiga prylar
- Åka till Berlin
- Åka till något annat ställe utomlands
- Flytta ifrån Gotland
- Träffa Jens (mycket)
- Bli klar med min modebok (well.. jag måste)
 
 
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!
 
 
 
 
 
xoxo / M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0