SEASON OF SALE

Klänning från Ida Sjöstedt 1098:-/ 1999:- // Neongula klackar från Nellys egna märke 175:-/ 349:- //Mörkblå långklänning från Jarlo 489:-/ 979:- // Nitbeklädda mockaklackar från
Jeffrey Campbell 539:-/¨1795:- // Grå bandeuklänning från One teaspoon 479:-/ 1595:- //
Nitbeklädda loafers från Nelly trend 149:-/ 499:-
 
Nu är de flesta reor i full gång och jag har suttit och spanat in några på nätet idag! Tänkte tipsa om
mina favoriter! Först ut är Nellys rea som har upp till 70% vilket är riktigt bra! (Fyndläge!) Jag hittade
mycket fint men mina favoriter ser ni här ovan! Jag tycker man ska satsa på kvalitetsplagg som annars
är väldigt dyra men som blir mycket mer överkomliga på rea! Till exempel skor i äkta skinn eller kläder
i "bättre" material osv.
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0