DEAR SANTA

1. Klackar från Acne 2. Silverring med diamant från Line & Jo 3. Scarf från Acne 4. Armband i
"guld" från Sophie by Sophie 5. Ljusstakar i betong från Tove Adman 6. Klocka ("guld") från
Michael Kors 7. Vita keramikfat från gotländska hantverkare 8. Doftljus från Byredo 9. Hals-
band från H&M 10. Massor med modeböcker 11. Vit och fluffig fuskpälsväst från Romwe 12.
Clutch från Acne 13. Rött läppstift från YSL 14. Söta hörlurar från Marc by Marc Jacobs
 
Det är väldigt mycket grejer i skolan nu innan jul.. men ska försöka förbättra uppdateringen!!
Mitt bland plugghögarna har jag dock en väldigt stark julfeeling! Vill verkligen ha jul nu! Men
tills det händer på riktigt får jag drömma mig bort bland julmusik, pepparkakor och min önske-
lista(som ständigt fylls på som ni ser en del av ovan)! Dessutom har mamma köpt en
äppelglögg till mig som jag längtar efter att få smaka! Ha en bra Fredag!
 
 
 
 
xoxo / M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0