DANSAR PÅ ROSA MOLN

 Angoraknit, Blus och Örhängen- H&M // Jeans - Crocker // Klocka- Triwa
 
Idag invigde jag min rosa, fluffiga angoratröja och satan vad den hårade av sig! Men den är ju så fin
så jag får stå ut med att hela jag blir hårig efter använding. Bytte om nu direkt när jag kom hem till
mitt nattlinne från Missoni for Lindex som verkligen är hur skön som helst! Har precis fått i mig en
fruktsallad också så nu borde jag vara redo för plugg! Dock så började det en väldigt bra film på
Cmore.. hmmm
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fin tröja! Synd bara att de hårar av sig, det är nackdelen med alla härliga fluffiga tröjor!

Svar: tack! Jaaa det är alltid så tyvärr :(
Malin

2012-10-01 @ 21:09:23
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0