MÖNSTERMANI

Blus- Zara // Nya byxor- H&M // Väska- Lindex // Klackar- Nelly
 
En av höstens största trender är att matcha mönster med mönster vilket jag länge var skeptisk till
eftersom jag inte är någon mönsterfanatiker. Men efter att ha sett bilder från Pradas höstvisning så
blev jag väldigt sugen på att testa mönster med mönster och gick på jakt efter mönstrade plagg.
Blusen som jag även hade på mig igår betalade jag 399:- för och byxorna som inhandlades igår på
H&M betalade jag ynka 149:- för! (Dessutom är de dem skönaste byxor jag burit). Så idag provade
jag äntligen på mönster+mönster och trots att jag inte är en mönsterbrud så känner jag mig som
en riktig Pradabrud. Jag tycker mönstermix blir snyggast om man matchar samma nyans fast i
olika mönster, eller liknande mönster i olika färger eller som jag har; Stormönstrat+ småmönstrat.
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0