YAAAAYYY!!!

Min bok och mitt projektarbete som jag jobbat på under årskurs tre är nu klart! Jag är så himla nöjd och för en gångs skull stolt över mig själv! Jag hade disciplinen nog att göra denna bok på fritiden under en period av massor med annat plugg. Jag har gjort en helt egen bok på 82sidor! Hur häftigt är inte det??
Idag har jag också hållt ett hyllningstal i svenska C och fått tillbaka ett matte C-prov där jag hade 31/35 rätt. Efter idag känner jag mig bara så himla nöjd. Denna vecka har jag pluggat i snitt 4h per dag och det har gett resultat.
Ikväll ska jag fira med att testäta yogurtglassen "yollibox" och se på film med min lillebror!
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0