A cloudy day by the sea

 
Tshirt- COS // Tulpankjol- Sytt själv // Väska- Köpt i Rom // Klackar- Wera // Armband- Sophie by Sophie // Klocka- Michael Kors // "Malin"-halsband- Guldfynd
 
Har legat däckad i flera dagar nu (bihåleinflammation) och bara sovit och sett på film! Eftersom jag är en person som gillar att göra mycket så har det varit hur jobbigt som helst att bara ligga inne och göra ingenting.. Så idag så åkte jag, mamma och pappa på utflykt på Gotlands östra kust där vi åt fisklunch och köpte praliner i Katthammarsvik för att sedan åka längs med kusten till Ljugarn där vi fikade. Chokladbakelse med passionsfruktsbrule.. jag dog!
 
På dessa bilder har jag inget som helst smink! Det kanske ni ser! haha men egentligen så är det ju inte sån överdriven skillnad mellan att inte ha smink och ha det lilla smink jag har? kanske borde strunta i smink oftare!
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: Ida

Snyggt!

2013-08-17 @ 23:43:47
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0