Just a walk in the woods free from snow

Mössa - COS // Jacka - Peak Performance (mammas) // Skjorta - Whyred // Jeans - Dr Denim // Väska - Köpt i Rom // Boots - Acne
 
Såhär såg jag ut igår när jag, mamma och lillebror sprang runt i både stan och i skogarna för att få tag på julklappar, lingonris, gran osv. Idag stod julbak på schemat och jag hann också göra ett ganska stort eiffeltorn i pepparkaka, istället för ett pepparkakshus liksom! Bilder på det kommer framöver. Ikväll ska jag försöka orka göra en krans i lingonris och så ska jag se Johan Falk (trots att jag sett dom flera gånger). Imorgon fortsätter julpysslandet, bland annat med att göra julkorv med mormor och morfar!
 
 
 
 
 
xoxo / M
 

Kommentarer
Postat av: jessica

du får ju ta och se game of thrones istället för gamla johan falk

2013-12-16 @ 12:43:54
Postat av: Hampus

Du är så himla fin :)

2013-12-23 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0