Stones

Här är nio av de elva stenar jag slipat under den första kursen! Har ni någon favorit? 
Personligen har jag svårt att välja en favorit eftersom man lagt ner så sjukt mycket tid på varje sten.. Men de två som jag vill använda till egna smycken framöver är labradoriten (nr 4) och bergskristallen (nr 7)! 
 
Idag började jag med metall!! Det var riktigt kul och idag gick det dessutom väldigt bra så jag hoppas det går lika bra imorgon! Blev klar med alla tre sågövningar i koppar så nu har jag börjat på en ring i silver! Bilder från metallverkstan kommer upp inom kort! 
 
 
 
 
 
xoxo / M

Kommentarer
Postat av: jess

fyrkanten ser ju fin ut, du kan väl göra fler

2013-12-05 @ 23:15:08
Postat av: Heddson

Jävlar va fina!! Va duktig du är Malin! :) puss på dig!

2013-12-12 @ 21:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0